Posebno obavještenje o nabavci – BEEPAF-165405-RFB-03-W-22-FBiH
28.04.2022.
Zahtjev za ponude
Izvođenje radova
(bez prekvalifikacija)
Poslodavac: Federalno ministarstvo prostornog uređenja
Projekat: Dodatno finansiranje za Energetsku efikasnost u BiH
Naziv ugovora: Nabavka izvođača radova za implementaciju mjera energetske efikasnosti na objektima: JU Mješovita srednja škola „Mehmedalija Mak Dizdar“ i JU Gimnazija „Muhsin Rizvić“ Breza, JU Mješovita srednja industrijska škola Zenica, JU OŠ Miroslav Krleža Zenica
Država: Bosna i Hercegovina
Zajam br. /Kredit br. / Grant br.: 8906-BA
Zahtjev za ponude br.: BEEPAF-165405-RFB-03-W-22-FBiH
Izdat dana: 28.04.2022.
- Bosna i Hercegovina i Federacija Bosne i Hercegovine putem supsidijarnog sporazuma sa Bosnom i Hercegovinom dobila je od Svjetske banke sredstva za finansiranje troškova Projekta Dodatno finansiranje za Energetsku efikasnost u BiH i namjerava upotrijebiti dio sredstva za plaćanja po ugovoru za Implementaciju mjera energetske efikasnosti na objektima: JU Mješovita srednja škola „Mehmedalija Mak Dizdar“ i JU Gimnazija „Muhsin Rizvić“ Breza, JU Mješovita srednja industrijska škola Zenica i JU OŠ Miroslav Krleža Zenica
- Federalno ministarstvo prostornog uređenja (FMPU) putem Jedinice za implementaciju projekata (PIU) poziva kvalifikovane ponuđače za izvođenje građevinskih radova, da dostave zapečaćene ponude, s ciljem implementacije mjera energetske efikasnosti na gore navedenim objektima koji uključuju: arhitektonsko-građevinske, mašinske i elektro radove. Mjere energetske efikasnosti koje će biti provedene u okviru Projekta sastoje se od: JU Mješovita srednja škola „Mehmedalija Mak Dizdar“ i JU Gimnazija „Muhsin Rizvić“ Breza (termoizolacija vanjskih zidova škole i školske dvorane, zamjena vanjske stolarije, termoizolacija tavanskog prostora škole i školske dvorane, ugradnja kotla na pelet, ugradnja termostatskih ventila, ugradnja kalorimetra sa M-bus modulom, ugradnja LED rasvjete, rekonstrukcija dijela sistema gromobranske instalacije); JU Mješovita srednja industrijska škola Zenica (termoizolacija vanjskih zidova, zamjena vanjske stolarije, termoizolacija ravnog krova, ugradnja termostatskih ventila, zamjena rasvjetnih tijela, rekonstrukcija dijela sistema gromobranske instalacije) i JU OŠ Miroslav Krleža Zenica (termoizolacija vanjskih zidova škole i školske dvorane, zamjena vanjske stolarije, ugradnja termostatskih ventila, zamjena rasvjetnih tijela, rekonstrukcija dijela sistema gromobranske instalacije). Rok za završetak radova 4 mjeseca, lokacije Zenica i Breza.
Kvalifikacioni zahtjevi uključuju:
- Ponuđač je obavezan dostaviti potvrdu da nema neizmirenih poreskih obaveza,
- Ponuđač je dužan da dostavi dokaze da ima pristup likvidnim sredstvima, neopterećenim nekretninama, kreditnim linijama i drugim finansijskim sredstvima (neovisno o avansnom plaćanju predviđenim ugovorom) dovoljna da se podmire potrebni tokovi gotovine za koje se procjenjuje da iznose 000 KM za potrebe predmetnog ugovora odvojeno od drugih obaveza ponuđača.
- Minimalan prosječni godišnji promet od građevinskih radova u iznosu od: 7.555.500 KM, koji se obračunava kao ukupan iznos isplaćen za tekuće i/ili okončane ugovore u posljednje tri (3) godine, podijeljeno sa tri (3) godine (januar 2019 – januar 2022),
- Specifično iskustvo u izvođenju sličnih radova i to minimalno jednan (1) ugovor sličan predmetnim radovima u minimalnom iznosu od 612.000 KM u periodu između 01. janura 2019 i roka za podnošenja ponuda. Za gore navedene i sve druge tekuće i/ili okončane ugovore, minimalno iskustvo u sljedećim ključnim aktivnostima: jedan (1) ugovor minimalne vrijednosti od 1.128.000 BAM za nabavku i ugradnju otvora (prozori i vrata); (ii) jedan (1) ugovor minimalne vrijednosti od 484.000,00 BAM za nabavku i ugradnju fasade.
- Ponude se sprovode putem nacionalne konkurentne nabavke koristeći Zahtjev za ponude (RFB) kako je navedeno u „Propisima o nabavkama za zajmoprimce IPF-a Svjetske banke – Nabavka u finansiranju investicionih projekata“ iz jula 2016.g., revidirani u novembru 2017.g. („Propisi o nabavkama“) i iste su otvorene za sve kvalifikovane ponuđače kako je definisano u Propisima o nabavkama.
- Zainteresovani kvalifikovani ponuđači mogu dobiti dodatne informacije od strane Federalnog ministarstva prostornog uređenja – Jedinice za implementaciju projekta i izvršiti uvid u tenderski dokumenat u toku radnog vremena u periodu od 12,00 do 16,00 sati na dole navedenoj adresi.
- Tenderski dokument na jednom od zvaničnih jezika u Bosni i Hercegovini zainteresovanim ponuđačima će biti dostavljen elektronskim putem nakon podnošenja pismenog zahtjeva na dole navedenu adresu.
- Ponude se moraju dostaviti na dole navedenu adresu najkasnije dana 30.05.2022. godine do 12.00h. Elektronske ponude nisu dozvoljene. Zakašnjele ponude će biti odbijene. Ponude se otvaraju javno u prisustvu ovlaštenih predstavnika ponuđača i ostalih koji žele da prisustvuju na dole navedenoj adresi dana 30.05.2022. godine u 12.05h.
- Uz ponude se prilaže Izjava o obezbjeđenju ponude.
- „Skreće se pažnja na Propise o nabavkama kojima se od Zajmoprimca zahtjeva da objavi informacije o beneficijarnom vlasništvu uspješnog ponuđača, kao dio Obavještenja o dodjeli ugovora, koristeći obrazac za objavu beneficijarnog vlasništva, koji je uključen u tenderski dokument.“
- Gore pomenuta adresa je:
Federalno ministarstvo prostornog uređenja
Jedinica za implementaciju projekta “Dodatno finansiranje za Energetsku efikasnost u BiH” za Federaciju Bosne i Hercegovine
Hamdije Čemerlića 2, 71000 Sarajevo
(10 sprat, soba 1019)
Tel: + 387 33 726 548
Fax: + 387 33 726 511
E-mail: jasmina.mangafic@beep.ba, vesna.gavran@beep.ba