Posebno obavještenje o nabavci – UNDP/GCF-BiH10/00103203-RFB-04-W-22-FBIH
28.03.2022.
Posebno obavještenje o nabavci
Zahtjev za ponude
Izvođenje radova
(bez prekvalifikacija)
Poslodavac: Federalno ministarstvo prostornog uređenja
Projekat: Povećanje ulaganja u javne objekte sa niskom emisijom ugljika u Bosni i Hercegovini
Naziv Ugovora: Nabavka izvođača radova za implementaciju mjera energetske efikasnosti na objektima: LOT 1 – OŠ Drežnica, Drežnica; OŠ fra Petra Bakule, Mostar; OŠ Vareš, Vareš; OŠ Kulin ban, Visoko; LOT 2 – OŠ Novi Šeher, Maglaj; OŠ 1.mart Jelah, Tešanj
Država: Bosna i Hercegovina
Zajam br./Kredit br./Grant br.: GCF (Zeleni klimatski fond) putem Razvojnog programa Ujedinjenih nacija u Bosni i Hercegovini (UNDP BiH)
Br. projekta: BiH10/00103203
Zahtjev za ponude br.: UNDP/GCF-BiH10/00103203-RFB-04-W-22-FBIH
Izdat dana: 28.03.2022. godine
- Federalno ministarstvo prostornog uređenja i Razvojni program Ujedinjenih nacija u Bosni i Hercegovini (UNDP BiH) potpisali su Pismo sporazuma o provedbi projekta “Povećavanje ulaganja u javne objekte sa niskom emisijom ugljika u Bosni i Hercegovini” finansiranog od strane Zelenog klimatskog fonda (GCF). U okviru Projekta planirano je da UNDP BiH stavi na raspolaganje dio sredstava GCF grant fonda Federalnom ministarstvu prostornog uređenja za provedbu mjera energetske efikasnosti infrastrukture u FBiH, koje dio sredstava u okviru Projekta planira upotrijebiti za finansiranje radova na Implementaciji mjera energetske efikasnosti na objektima: LOT 1-OŠ fra Petra Bakule Mostar; OŠ Drežnica; OŠ Vareš; OŠ Kulin ban Visoko; LOT 2 – OŠ Novi Šeher; OŠ 1.mart Jelah.
- Ponuđači mogu da daju ponude za jedan ili oba lota/ugovora, kako je dalje definisano u tenderskoj dokumentaciji. Ponuđači koji žele da ponude popuste u slučaju da im se dodijeli više od jednog lota/ugovora to će moći da učine, pod uslovom da su ti popusti uključeni u Pismo o ponudi.“
- Federalno ministarstvo prostornog uređenja (FMPU) putem Jedinice za implementaciju projekata (PIU) poziva kvalifikovane ponuđače za izvođenje građevinskih radova, da dostave zapečaćenu ponudu, s ciljem implementacije mjera energetske efikasnosti u cilju smanjenja emisija CO2 na gore navedenim objektima koji uključuju: mašinske, arhitektonsko-građevinske i elektro radove. Mjere energetske efikasnosti koje će biti provedene u okviru Projekta sastoje se od: LOT 1-OŠ fra Petra Bakule Mostar i OŠ Drežnica (zamjena kotlova i dijela opreme u kotlovnici i promjena energenta); OŠ Vareš (zamjena kotlova i dijela opreme u kotlovnici i promjena energenta, zamjena dijela oštećenih radijatora, zamjena dijela otvora-prozora); OŠ Kulin ban Visoko (ugradnja plinske rampe u kotlovnici); LOT 2 – OŠ Novi Šeher (termoizolacija fasadnih zidova, zamjena fasadnih otvora, termoizolacija tavanice, zamjena rasvjete, ugradnja termostatskih ventila); OŠ 1.mart Jelah (termoizolacija fasadnih zidova, zamjena fasadnih otvora, termoizolacija tavanice, zamjena kotla na krutu gorivo s kotlom na pelet, ugradnja termostatskih ventila). Rok za završetak radova 4 mjeseca, lokacije Mostar, Drežnica, Visoko, Vareš, Maglaj i Tešanj.
Kvalifikacioni zahtjevi uključuju:
- Ponuđač je obavezan dostaviti potvrdu da nema neizmirenih poreskih obaveza,
- Ponuđač je dužan da dostavi dokaze da ima pristup likvidnim sredstvima, neopterećenim nekretninama, kreditnim linijama i drugim finansijskim sredstvima (neovisno o avansnom plaćanju predviđenim ugovorom) dovoljna da se podmire potrebni tokovi gotovine za koje se procjenjuje da iznose: LOT 1: 112.000 BAM i LOT 2: 118.000 BAM za potrebe predmetnih ugovora odvojeno od drugih obaveza ponuđača.
- Minimalan prosječni godišnji promet od građevinskih radova u iznosu od: LOT 1: 1.390.000 BAM i LOT 2: 1.476.000 BAM, koji se obračunava kao ukupan iznos isplaćen za tekuće i/ili okončane ugovore u posljednje tri (3) godine, podijeljeno sa tri (3) godine (2019 –2021),
- Specifično iskustvo u izvođenju sličnih radova i to minimalno jednan (1) ugovor sličan predmetnim radovima u minimalnom iznosu od: LOT 1: 297.000 BAM i LOT 2: 315.000 BAM u periodu između 01. janura 2019 i roka za podnošenja ponuda. Za gore navedene i sve druge tekuće i/ili okončane ugovore, minimalno iskustvo u sljedećim ključnim aktivnostima: jedan (1) ugovor minimalne vrijednosti od: LOT 1: 000 BAM za usluge nabavke i ugradnje opreme za izgradnju funkcionalne kotlovnice na javnom objektu, kapaciteta ukupne snage preko 500 kW i LOT 2: (i) 95.000 BAM za nabavku i ugradnju otvora (prozori i vrata) i (ii) 220.000 BAM za nabavku i ugradnju fasade. U slučaju podnošenja ponude za više lotova kvalifikacioni kriteriji moraju biti zadovoljeni u kumulativu u skladu sa detaljima datim u tenderskoj dokumentaciji.
- Ponude se sprovode putem nacionalne konkurentne nabavke koristeći Zahtjev za ponude (RFB) kako je navedeno u „Propisima o nabavkama za zajmoprimce IPF-a Svjetske banke – Nabavka u finansiranju investicionih projekata“ iz jula 2016.g., revidirani u novembru 2017.g. („Propisi o nabavkama“) i iste su otvorene za sve kvalifikovane ponuđače kako je definisano u Propisima o nabavkama.
- Zainteresovani kvalifikovani ponuđači mogu dobiti dodatne informacije od strane Federalnog ministarstva prostornog uređenja – Jedinice za implementaciju projekta i izvršiti uvid u tenderski dokumenat u toku radnog vremena u periodu od 12,00 do 16,00 sati na dole navedenoj adresi.
- Tenderski dokument na jednom od zvaničnih jezika u Bosni i Hercegovini zainteresovanim ponuđačima će biti dostavljen elektronskim putem nakon podnošenja pismenog zahtjeva na dole navedenu adresu.
- Ponude se moraju dostaviti na dole navedenu adresu najkasnije dana 25.04.2022. godine do 12.00h. Elektronske ponude nisu dozvoljene. Zakašnjele ponude će biti odbijene. Ponude se otvaraju javno u prisustvu ovlaštenih predstavnika ponuđača i ostalih koji žele da prisustvuju na dole navedenoj adresi dana 25.04.2022. godine u 12.05h.
- Uz ponude se prilaže Izjava o obezbjeđenju ponude.
- „Skreće se pažnja na Propise o nabavkama kojima se od Zajmoprimca zahtijeva da objavi informacije o beneficijarnom vlasništvu uspješnog ponuđača, kao dio Obavještenja o dodjeli ugovora, koristeći obrazac za objavu beneficijarnog vlasništva, koji je uključen u tenderski dokument.“
- Gore pomenuta adresa je:
Federalno ministarstvo prostornog uređenja
Jedinica za implementaciju projekta
Hamdije Čemerlića 2, 71000 Sarajevo
(10 sprat, soba 1019)
Tel: + 387 33 726 548
Fax: + 387 33 726 511
E-mail: jasmina.mangafic@beep.ba, vesna.gavran@beep.ba